Efter träningen :)

Vad var det jag sa innan? Man känner sig verkligen som en ny människa efter ett träningspass :) Det är verkligen helt fantastiskt!

Cirkelgym var en väldigt bra träningsform. Dock tror jag att den hade varit ännu bättre om man hade varit på spinning före. Så det tror jag att jag gör nästa gång. Det går nämligen ett baspass timmen före.
Men idag blev det som sagt bara gym och det var ett bra pass. Jag kommer garanterat få en härlig träningsvärk imorgon.

Nu sitter jag i soffan med familjen och Stefan. Jag plockade upp honom på vägen hem :) Så vi har precis ätit lite mat och jag tog en jättesnabb dusch. Ville ju inte missa alltför mycket av Fångarna på fortet. Vilket jävla bra program! ;)
Snart börjar Time out också :) Egentligen borde jag vara i säng vid den här tiden, men inte idag. Det var så lugnt på jobbet idag så jag behöver inte ladda så mycket energi ;)
Åh! Vad jag kommer ångra att jag sa det imorgon när klockan ringer ;)

Igårkväll blev det också väldigt lugnt. Stefan kom hit och vi alla käkade sushi. Den klassiska söndagsmaten nu för tiden ;) Men det är ju så otroligt gott! :)

Nu ska jag lägga all energi på Stoffe och tv:n ;)
Vi hörs imorgon. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: