Tisdagen den 31 augusti.

.. Och nu var även augusti månad över. Sommarens sista månad. Någon mer än jag som känner en liten gnutta ångest över det?
Fy! Höst, mörker och rusk är ingenting för mig.

Jag tjatar på Stefan att han ska ta sina sista sparpengar och åka med mig på en spontan restresa. Jag kan åka vart som helst, bara det är över 25 grader och sol :)
Jag ska också fråga Sandra om det blir någon Thailand i vinter. Vilket jag såklart hoppas på! Men jag vet inte om man vågar boka det redan nu, eftersom det är osäkert med framtida jobb och sådär. Men en sista minuten till Thailand är ju inte fel det heller :)

Idag har jag avklarat min andra dag i receptionen. Det gick lika bra som igår. Det är ju inte direkt några svåra arbetsuppgifter så det är inte så mycket som kan gå fel :) Skönt.
Vid lunchtid gick Susanne hem, så jag fick två jobb. Nu sköter jag både receptionen och exporten. Så det kommer bli mycket spring fram och tillbaka denna veckan och nästa vecka. Men det är alltid roligt när det händer något :)

Jag hade dock ställt in mig på att enbart jobba i 3 dagar denna veckan, men nu jobbar jag hela veckan. Det är lite surt men jag får tänka på lönen och bita ihop. Det hade varit skönt att vara ledig på torsdag och fredag, men icke! Jag ställer upp för företaget :)

Nu sitter jag i soffan, som vanligt. Jag skulle egentligen befinna mig på ett spinningpass just nu. Men jag glömde att packa ner träningskläderna igårkväll och hade ingen tid till att göra det imorse. Så jag fick snällt avboka det :/ Attans! Men jag har bokat in mig på ett nytt pass imorgon :)
Så det blir bara en slö hemmakväll ikväll. Rätt skönt också faktiskt :) Ska kolla på Fångarna på fortet och Time out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: