Lördag.

Nu sitter jag i soffan och väntar på besked. Jag hatar att inte veta. Kontrollfreak som jag är, så är sådana här sitationer ingen höjdare.
Visst låter detta spännande?
Men det är inte så hemskt och spännande som det låter. Allting handlar om förfest inför ikväll. Ha ha ha ha :)

Ikväll står det nämligen party på schemat. Det gillas! Men som sagt, vi har inte lyckats lösa förfest ännu. Det klassiskt problemet med andra ord. Alltid samma visa, varje helg.
Men jag hoppas att det löser sig snart :) Det ser lite, lite ljusare ut än vad det har gjort på länge. Så jag håller mina tummar.

Tidigare idag var jag uppe en sväng i Kinna. Köpte nytt smink. Mascara och rouge på Lindex. Intresseklubben sprängs av överbelastning. Jag hatar att slänga ut pengar på smink. Men för att vara fin får man lida pin ;) Någonting mer som är tråkigt att slänga pengar på är solning. Speciellt i juli månad. Men jag är blek som ett lik, och då får man ta till sådana åtgärder ;) Inte för att jag fick så mycket färg, men det känns alltid lite bättre efteråt. Lite. 

Igår var det myskväll här hemma. Hela familjen var samlad och även Stefan och Sara :) Riktigt trevligt. Vi åt god mat, alldeles för mycket chips och godis och så kollade vi på den underbara filmen Forrest Gump. 
Alla andra hade redan sett den, men inte jag. Jag är väll bland dom sista i världen som inte sett den filmen. Men nu har jag gjort det och den var jättebra. Så himla härlig :) Tom Hanks spelade superbra! Imponrande!

 

Nu ska jag läsa min nya VR-tidning och äta upp gårdagens chips. 

Mums! :)

Och förhoppningsvis ladda inför kvällens bravader. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: