Lyckokänsla!

Det är äntligen fredag och det känns helt underbart. Det är alltid underbart med fredagar. Men efter en hel jobbvecka så känns det snäppet bättre faktiskt ;)

Jag har inte så mycket att berätta. Som vanligt.
Som ni vet så har jag jobbat idag. Klockan ringde 06:00, 2 timmar senare var jag på jobbet, klockan 16:30 åkte jag därifrån. Efter ett besök på MM så var jag hemma igen. Det är riktigt skönt :) På MM köpte jag allt till fredagsmyset. Godis, chips, Coca cola och allt som hör till. Mums!
Så nu är det bara Stefan som ska komma, sen är fredagskvällen fulländad :) Maten håller på att bli klar. Jag vet inte vad det väntas bli, men jag är säker på att det blir något smarrigt.

Dagen på jobbet har varit jättebra!
Det har funnits något att göra hela dagen, och det har varit lagom stressigt. Precis som det ska vara :) Jag gillar mitt jobb väldigt, väldigt mycket. Speciellt när det är sådana här dagar. När man känner att man har kontroll på läget :)

Nu ska jag äta.
Stefan har kommit och maten är klar.

 

Jag fyndade O'boy med daimsmak idag inne på MM!
Har inte vågat smaka ännu, men det ska bli riktigt spännande. Gör nog ett test senare ikväll :)
Limited edition, måste testa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: