Snabb uppdatering.

Just nu sitter jag i Stefans källare och gör en snabb uppdatering. Jag åkte aldrig hem efter Borås, utan åkte direkt till honom istället :)
Alla mina vänner är på fest och firar studenten. Jag kände inget sug, så spar mig till morgondagen istället :) Om det blir av vill säga. Men det hoppas jag att det blir.

Som sagt så var jag, mamma och Viktor i Borås tills affärerna stängde. Jag fick inte köpt mig så mycket :/ Tycker inte att någon av affärerna hade så mycket att erbjuda. Tyvärr..
Men jag köpte i alla fall det sista till balen. Ute i sista stund typ. Men nu är även det fixat. Slänger in en bild imorgon på allt smått och gott :)
Jag fyndade också ett jättefint linne på Gina tricot. Det enda plagget som fick hänga med hem. Får bli fler besök snart :)

Min och Stefans kväll blir väldigt lugn, vi grillade tidigare ikväll. Några har ringt och vill ha skjuts, men jag tror inte vi orkar. Istället ska vi mysa till en film som vi nyss laddade ner. En komedi/drama tror jag att det var. Sex and death 101 heter den. Får väll se hur bra den är.. Senare ikväll ska vi göra marängsviss :) Mums!

Nu blev det snabbt ändrade planer.
Vi ställer upp som chaufförer i alla fall ;)
SEN blir det mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: