Nytt från Nelly.com

Nu har jag sovit någon timme i soffan. Jättebra av mig, som måste ställa klockan på 03:30 idag. Nu kommer det bli ännu svårare att somna ikväll. Fast i och för sig, jag hade ändå inte kunnat sova en blund. Jag blir alltid så pirrig natten innan vi ska ut och resa. Fast det hör väl till vanligheterna :)

Jag har idag insett att jag skulle bli ett psyko om jag vore arbetslös. Även fast jag har haft lite att stå i så har jag ändå varit helt försoffad. All energi blir som bortblåst när man bara går hemma. Innan jag åkte till Skene så satt jag i soffan och pendlade mellan datorn och tv:n och när jag sedan kom hem från Skene så pendlade jag mellan datorn och tv:n. Sov lite hann jag ju också med.
Nej, tacka fan för jobb :)

Som jag skrev i förra inlägget så fick jag hem en klänning från Nelly idag. Måste än en gång berömma dem för deras goda leveranstid! Tummen upp :)
Klänningen var jättefin och passade perfekt, så den får som sagt en plats i min garderob.

   

 

Bilderna ger ingen rättvisa.

Överdelen är lite mörkare i verkligheten :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: