Säkerheten går först!

Det blev lite ändrade planer idag också. Tanken var ju att jag och Stefan skulle träffas klockan 12:00 och luncha på något gott ställe i Kinnas stora utbud. Men så blev det alltså inte. Tiden räckte inte till helt enkelt, tro det eller ej.

Stefan tränade lite för länge, jag hade några ärenden att utföra och sedan skulle Stefan iväg och jobba. Så jag sitter här ensam hemma med Sixten. Men inte är jag ledsen för det :) Efter mitt stopp på Apoteket som kostade mig en mindre förmögenhet, så åkte jag vidare till Casablanca och tog en take away-sushi. Den avnjöt jag framför en halvkass film, Mean girls 2. Absolut inget jag rekommenderar! Ettan var betydligt bättre, medan tvåan är en äkta B-film.

Nu ska jag betala en räkning från Nelly som anlände idag. En jättefin klänning som jag klickade hem i fredags. Vilken grym leveranstid alltså! Klänningen var helt klart godkänd och får flytta in i min garderob :) Sedan ska jag föra över pengar till mitt sparkonto så att jag slipper tänka på det i Thailand. Sedan är jag helt redo för avfärd!

 
Nu ska jag leta fram kokosoljan som ska ligga i skåpet någonstans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: