En seg söndag.

Herrejävlar vilken seg dag detta har varit idag! Jag vet inte hur många gånger jag har tittat på klockan och tyckt att tiden går i slow motion. Suck! Men det har nog med att göra att det är söndag idag. Allt går alltid mycket segare då.

Usch! Jag mår riktigt illa dessutom. Jag hoppas att det beror på all dålig mat som jag har tryckt i mig idag, och ingenting annat. Idag har min kost bestått av det sämsta tänkbara. Till frukost fick det bli Coca cola och smörgåstårta, ingen lunch men istället så har jag ätit lite chips och lite kex. Så jävla äckligt!
Men om en timme kommer Stefan med sushi och kinamat till hela familjen Johnsson. Det ska bli väldigt gott och det är väldigt välbehövligt känner jag. Kanske är hunger som mitt illamående beror på?

Denna dagens har spenderats med att inte göra någonting. Jag har legat i soffan sedan jag kom hem från Stefan. Vilket är några timmar. Sovit en stund har jag också hunnit med. Nu är det en mysig film på Canal+, Brudens bäste man heter den.
Nu tror jag att jag ska ta en varm dusch, så går några minuter :) Sedan ska jag fortsätta att invänta Stefan och sushi :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: