I'm home!

Det blev ingen uppdatering alls denna helgen, fast det visste vi ju redan. Jag har ju spenderat fredag till söndag i Lysekil tillsammans med mamma och moster :) Det har varit en jättemysig helg.

I fredags låg vi på stranden hela dagen och när vi hade tröttnat åkte vi tillbaka till vår stuga och drack vin och åt chips :) När klockan blev mycket fräschade vi till oss och gick till stranden igen och grillade. Otroligt gott!
Även igår stod solen högt på himlen och inte ett moln i sikte! Även den dagen spenderades på stranden i närmare 5 timmar :) Så sköt! På kvällen åkte vi in till stan och åt på en supermysig uteservering. Lättgrillad tonfisk med chevreost och rödbettor blev det för min del. Otroligt gott! :)

Idag fick vi lite över 2 timmars solande innan det dåliga vädret drog in över Lysekil. Men inte ledsnade vi för det, utan istället tog vi vårt pick och pack och åkte till ett stort köpcenter i Uddevalla :) Jag fick med mig en puderrosa kavaj, stort armband och en tunika/blus/tröja (läs: vettefan vad man kallar det..) Så jag är helnöjd! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: