Lysekil imorgon.

Det blev en mysig torsdagskväll för min del idag. Jag trodde inte det när jag kom hem från jobbet, eftersom jag var både trött och tråkig. Men det försvann snabbt, som tur var! :) Finns väl inget värre än att vara sur för ingenting? Ni vet när man är på ett uruselt humör och ingen vet varför, inte ens du själv.. Fy!

Kvällen blev så lugn som jag hade räknat med. Skönt! Jag, pappa och mamma har suttit ute på altanen mesta dels utav tiden. Vi har grillat och ätit gott, lekt med Sixten och bara haft en allmänt mysig kväll helt enkelt! 
Nu sitter jag här i nyduschad i soffan och ska alldeles strax sätta igång med packningen. Imorgon åker ju som sagt jag, mamma och moster till Lysekil och spenderar helgen där :) Mysigt!


Mysbilder på mig och Sixten i söndags! :)


Kommentarer
Postat av: sandy

Sötsöta bilder! Ha det toppen i lysekil jojjoo :D

2011-07-29 @ 14:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: