Duktig tjej!

Mamma är inne hos Annika på tjejmiddag eftersom Annika fyller år idag! Stort grattis till henne :) Det innebär att jag, pappa och brorsan är ensamma hemma och det leder i sin tur till att vi äter pizza och dricker Coca cola. En bra onsdag! ;)

Och efter maten fick jag ett ryck. Jag har storstädat i mina garderober. Underkläder, jeans, tröjor och t-shirtar fick sig en rejäl rensning. Sammanlagt slängdes fyra påsar, varav en var full med underkläder. Så otroligt skönt att få gjort det! Finns nog inget tråkigare än att rensa i garderoberna. Men nu är det alltså gjort :)

När jag ändå var på g, så bytte jag sängkläder. Ska jag vara ärlig så minns jag inte när jag gjorde det senast?! Sjukt.. Men nu är det gjort ;)




Här skulle det ligga en bild på en enorm klädhög.. Men vårt Internet är helt segt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: