Pippitröja & jag.

Mitt humör är påväg uppåt och jag känner hopp om livet igen! Så skönt. Att vara nere i botten är ingenting för mig. Jag kan i alla fall än en gång konstatera att jag har världens bästa arbetskollegor, och att min bästis numera är min kollega kan ju knappast bli så mycket bättre.
Tack, tack, tack!

Nu var det ju egentligen inte det jag ville skriva om. Utan om min nyinköpta tröja från Lager 157! Tro nu inte att jag varit i Gällstad och shoppat, för det har jag inte varit. Jag blev positivt överraskad när jag upptäckte att de hade en webshop! :)

Så med ett enkelt klick var jag närmare 350 kronor fattigare men en berömd Pippitröja rikare! :) Känns ju lite dumt att slänga på sig en tjock tröja nu när termometern äntligen visar 30 grader, men vad gör det! Tröjan är ju snygg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: