Mot ett friskare liv!

Idag är dagen då jag äntligen tar tag i mitt liv! Efter skolan åkte jag till Friskis & Svettis och köpte ett träningskort för 1 år framöver. Nu jävlar ska jag komma igång på riktigt! Ja, på träningssidan alltså.. Kosten orkar jag inte tänka på! Jag älskar mat, så dieter och sådant trams intresserar inte mig för 5 öre! Men 3-4 pass i veckan ska få mig att må bra :) Sjukt taggad faktiskt!

Eftersom jag åker till Stockholm på fredag så får jag lägga veckans träning i början av veckan. Så idag, imorgon och på onsdag är det pass inbokade!
Idag kickar jag igång mitt nya liv med 45 minuter spinning, 45 minuter cirkelgym, tätt följt av 45 minuter spinning igen! Herregud, kommer nog ångra det imorgon ;) Haha!

Igår fick jag äntligen träffat Stefan igen! Han har varit borta på grabbhelg i Ljungby hela helgen, och det var riktigt skönt att få krama om honom igen :) Vi åt sushi och tittade på en halvdålig skräckfilm, precis som våra söndagar brukar se ut!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: