Redo för en helg i Stockholm!

Höll precis på att glömma uppdatera den här bloggen innan jag lämnar Mark för massa skoj i vår underbara huvudstad! För någon bloggning kommer inte att hinnas med denna helgen, det kan jag säga er redan nu ;)

Jag och Stefan har precis krupit ner i sängen och satt på ett avsnitt CSI. Världens bästa sömnpiller ;) haha! Klockan står ställd på 03:15 och klockan 06:00 går tåget från Göteborg. Fråga mig inte hur fan jag tänkte när jag bokade biljetterna?!? Herregud.. Men vafan, hur ofta är man i Stockholm liksom? ;) Sova kan man göra hemma.

Imorgon är det även dags för Lady Gaga i Globen. Kommer bli grymt att se henne!! Vilken jävla dundershow det kommer att bli :) Förutom Lady Gaga så ska vi shoppa, äta, dricka och testa på Stureplans uteliv. Grymt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: