En taggad tjej!!

Jag borde egentligen sova vid dehär laget just nu.. Klockan är snart midnatt och min klocka ringer 06:45 imorgon (!) Kommer vara som en levande zombie på Stockholms gator imorgon ;)

Men jag har haft en fantastiskt mysig kväll ikväll, så det får helt enkelt vara värt det! :)
Klockan 18:00 anlände jag till Frida och vi åkte direkt till MM för att inhandla tacos :) När vi var mätta och belåtna dök även Julia och Lisa upp!
Sedan har kvällen spenderats i Fridas lägenhet med dessa fina tjejer :) Älskar spontana tjejkvällar!!

Jag var hemma igen runt 23:00-tiden och stack då ner till duschen och sedan packade det sista. Fick låna Fridas Steve Maddan skor, så jag kommer vara hetare än hetast (och längst) på hela Stureplan imorgon! ;) Love it!!

Nu är det verkligen sängdags!
Vi hörs imorgon på tåget mot huvudstaden! Är så laddad så jag dör!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: