Fredagsmys.

Det är alltid skönt med fredag även fast man vart ledig hela dagen. Har inte gjort ett knyst idag, förutom ett snabbt besök i Kinna för att hämta hem min bil och en vända på MM. När pappa veckohandlar så behöver man alltid åka dit igen dagen efter och handla det han glömde, och det var vad jag gjorde ;) Haha!

När jag kom hem la jag mig i soffan och kollade klart de kvarstående avsnitten av säsong 6 av One Tree Hill.
Jag kan redan nu passa på att fråga om någon av er har tillgång till säsong 8 och 9? Kan inte hitta någonstans att ladda hem dessa två sista säsonger. Har lite panik för det!

Kvällen har spenderats här hemma med mamma och pappa. Vi, hör och häpna, grillade!! Så himla gott :)
Sedan satte vi oss i soffan och kollade på Taken 2 samtidigt som vi smaskade i oss grönsaker med dipp :) Mums!



Kommentarer
Postat av: Sarah

Har du testat att kolla online? Både watchseries.li och cucirca har alla avsnitt! :) inte lika bra kvalité men funkar! Gott nytt år snygging :D

2012-12-31 @ 15:31:30
Postat av: Johanna

Sarah, du kan ha räddat mitt liv!! I love you! :D

2013-01-01 @ 18:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: