Har blivit med Toyota!

Har haft fullt upp idag, men nu har jag tid för en liten snabb uppdatering! Jag sitter i soffan tillsammans med mamma och kollar på Top model Sverige :) Detta program har blivit betydligt bättre än vad det tidigare har varit. Den svenska versionen känns numera mer internationell och proffsig och programledarna Isabella Scorupco och Jonas Hallberg är kanonbra! Jonas är störtskön och Isabella är sexy as hell!

Nu var det ju egentligen inte det jag ville berätta, utan om att jag har köpt en bil!!! :)
Frida var en ängel och körde upp mig till Kinna lagom tills mamma och pappa slutade jobbet. Sedan åkte vi alla tre till Göteborg för att kolla på en bil som jag hade hittat. Igår var jag inne på Blocket och hittade en jättefin liten bil och idag blev den lilla skönheten min! Bara min! :)

Bilderna är tagna från annonsen på Blocket!
Det är så mörkt ute så jag har ingen möjlighet att ta egna fort. Men bilen på bilderna är alltså min :)
Happyface!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: