Längsta dagen någonsin!!

Helt slut är jag!
Minns inte när vi hade teori från klockan 09:00 till 16:00 senast. Men idag var det i alla fall dags igen!

Imorgon och på torsdag har vi något som kallas företagsspel och vi ska lära oss förhandling mellan olika parter. Tillverkningsföretag och återförsäljare är de olika grupperna. Kan nog bli kul!

Men idag var det bara teori om just förhandlingar, och det var riktigt jobbigt att sitta still och lyssna så länge. Har verkligen blivit bortskämda med korta dagar och fritt arbete.

Men jag överlevde och nu sitter jag på bussen hem! Lyckan som uppstår när man kommer exakt i tid till bussen, och man slipper vänta en sekund. Det var min höjdpunkt, både imorse och nu ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: