Krångel, krångel och krångel..

Haha, jag som skulle luta mig tillbaka och läsa min bok. Tror ni jag gjorde det eller?
När jag hade publicerat inlägget så satte jag igång och experimentera lite med bloggen och det slutade med att hela min egengjorda design försvann helt?! Och sedan fick jag för mig att byta till Spotlife, men det nätverket verkade så jävla överkurs att jag la ner direkt. Jag stannar kvar på blogg.se och en halvbra design. Så kan det gå :)

Nu, en timma senare, börjar det bli lite småkyligt och jag är fortfarande ensam hemma. Så nu ska jag ta mitt pick och pack och åka till Stefan ännu en gång. Än så länge har jag sluppit sova ensam en enda natt och det vill jag slippa tills mamma och pappa är på svensk mark igen :)

Igår åkte jag till Stefan runt 19:00-tiden innan han kom hem från Tylösand. Efter en härlig dusch tog jag på mig hans morgonrock och satte mig i kvällssolen ute på balkongen och läste. Så härligt det var! :) Stefan kom dock timmen senare, så harmonin varade inte så länge ;) Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: