Fullt upp!

Råkade bli en liten paus i bloggningen igår. Det var inte min mening! Men tiden räckte inte till helt enkelt. Så kan det gå!

Så vad gjorde jag igår som tog så mycket tid kanske ni undrar då?
Det borde ni ju undra med tanke på att ni är över 60 personer som fortfarande klickar er in på min blogg dagligen! ;) Superkul!

Igår hade vi ledigt ifrån skolan. Men ingen sovmorgon ändå inte! Klockan 11:00 hade jag mitt tredje (eller var det fjärde?) möte med min psykolog. Sedan sprang jag runt i varenda affär i stan för att leta efter en kavaj med silvriga paljetter. Fanns såklart inte! Övervägde då att gå naken till kvällens firmafest..

Väl hemma i Mark så åkte jag till MM och gjorde veckans storhandling. Tror jag slog personligt rekord i tid igår! Aldrig har en veckohandling gått så fort ;) haha!
En snabb mellanlandning hemma för att sedan tillbringa kvällen med Frida, Sara och Sandra. En utsökt sushi stod på menyn! :) Supergott!

När jag kom hem igår vid 22:00-tiden så hade mamma satt upp adventsstjärnor i fönstren. En var ENORM med stora bokstäver! Täckte båda fönstren och hade nog en omkrets på typ 1 meter eller något ;) Hahaha! Som vi skrattat åt den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: