Onsdagen den 28 november.

Ber så hemskt mycket om ursäkt för den uteblivna bloggningen! Men det har verkligen inte funnits någonting att skriva. I söndags spenderades hela dagen i en bil påväg hem från Stockholm. Hela bilen var fylld av 4 styckna bakfulla stackare ;) Men vad annars hade man räknat med efter en helkväll med Swedish House Mafia? Sjukt värt om inte annat! :) I måndags och igår hade jag två skit-dagar. Ni vet, de återkommande dalarna.. Suck och stön!
 
Men idag var jag back on track igen! Det är verkligen konstigt hur dagarna kan vara så upp och ner hela tiden. Idag har jag i alla fall haft en bra dag! Fick sovmorgon när klockan ringde 08:00. Hade ett möte med vår uppdragsgivare i på Kasthall i Kinna klockan 09:30 med resterande i examensgruppen, givetvis! Mötet höll på i över 2 timmar och efter det var vi så utsvultna att vi tog med oss varsin pizza hem till mig och käkade. Vardagslyx! Efter maten satte vi igång och förberedde oss inför vår kommande presentation som vi har på fredag.
 
Kvällen har jag spenderat med bästa mamma i tv-soffan med mörk choklad! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: