Sjukaste kvällen i hela mitt liv!!

Obeskrivligt.
Jag förstår egentligen inte varför jag försöker mig på att förklara denna fantastiska upplevelse jag var med om igår. Once in a lifetime, med tanke på att bandet läggs ner efter denna turnén. One last tour! <3
Som sagt, det finns inga ord för kvällen jag var med om igår. Men jag gör så gott jag kan!

Jag och Frida klev på flyget som skulle ta oss till Stockholm klockan 08:00. Timmen senare landade vi på Bromma flygplats och efter en snabb vistelse på hotellet drog vi vidare till stan.
Sprang in i massa markbor som var i stan av samma anledning, kikade i affärer och lunchade på Espresso House :) En mysig förmiddag!

Efter ett par timmars tupplur på hotellet var det dags för dusch och smink och givetvis förfest! Några killkompisar slöt upp och vi hade en riktig trevlig förfest tills taxin kom 20:30 och körde oss till Friends Arena, och där tar orden slut..

Swedish House Mafia intog scenen prick i tid, inte en minut sen tror jag. Något Rihanna borde lära sig ;) De drog igång med Greyhound och hela arenan exploderade. Fyfan vilken stämning!!
Och sedan levererade killarna hit efter hit och lyckan var total! Tårarna var nära varje gång min nya kärlek Axwell tog micken och pratade med sin ursköna skånska röst.
(Axwell om du läser detta ska du veta att jag älskar dig!)

Mer än så kan jag inte berätta. Det är obeskrivligt!
Swedish House Mafia, tack som fan för den bästa kvällen någonsin! Oförglömligt! <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

SHM ger 2 konserter till, i Miami den 15 och 24 mars :)

2012-11-25 @ 19:04:18
Postat av: Johanna

Jag vet, de har konserter i både Norge och Danmark.
Men jag tror att det är i mars dem lägger ner sen ;)

2012-11-25 @ 19:54:45
URL: http://johannamariajohnsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: