En betydligt bättre dag!

Oj, vilken humörsvängning det var idag jämfört med igår. Strax efter jag hade publicerat gårdagens blogginlägg så gick jag och la mig. Jag ville inte riskera att hamna i onödigt bråk med min familj på grund av min dåliga dag, så klockan 20:30 låg jag i sängen. Det var helt enkelt en ny dag jag behövde :)

Som sagt, idag har dagen varit så mycket bättre och jag har varit så mycket gladare!
Idag drog första dagen av två med Mija Kinning igång, och klockan 10:00 ramlade alla deltagare in. Sammanlagt var dem 16 stycken. Alla var jättetrevliga och det var väldigt kul att få ett ansikte på alla man snackat med i telefon när man suttit på kundtjänst :) Även Mija var otroligt trevlig!

Jag förstår inte riktigt vad jag har varit nervös och stressad över. Dagen har flutit på hur bra som helst och jag hade inget direkt ansvar eftersom Mija hade superkoll på allting! Men inatt har jag sovit otroligt oroligt. Vaknat flera gånger och tänkt på den här dagen!
Herregud, hur ska jag klara av att jobba som exportsäljare och marknadschef där det förekommer kundmöten och andra nya utmaningar varje dag? Jag kommer ju dö av någon slags inre stress innan jag fyller 30! Haha. Men huvudsaken är att jag tar tjuren vid hornen och biter ihop än att sjukskriva mig. Nu mår jag jättebra och känner mig stolt över mig själv för att tagit mig över ännu "ett hinder" :) Heja mig!!

När dagen var slut så satte jag mig i bilen och åkte mot Friskis&Svettis och körde skivstång/intervall i 75 minuter tillsammans med mina träningskompanjoner Frida och Sandra. Vilket härligt team vi är! ;) Känner att måndagens träningsvärk kommer få sällskap av dagens träning imorgon, haha! Men det är skönt! Då känns det som att det ger resultat :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: