Tisdagen den 26 februari.

Ååh, vilken fuck my life-tisdag jag har haft idag!! Jag kände på mig så fort klockan ringde att jag vaknat på helt fel sida. Absolut inget särskilt har hänt, bara en allmänt dålig dag. Ni vet en sådan dag då man brister ut i gråt bara man råkar tappa en penna!

Jag hoppas innerligt att mitt humör hinner vända tills imorgon för då är det fullt ös med ÅF-utbildningar! Mija Kinning kommer till oss och håller två dagars utbildning för några av våra återförsäljare. Mikaela som vanligtvis har hand om våra utbildningar åkte på skidsemester idag, så hela ansvaret ligger nu på mig. Superkul såklart! Men dagens mående beror nog lite på det kontrollfreak jag är. Jag känner mig lite osäker i allt det här och har inte 100% kontroll. Men det ska nog gå bra! Kommer vara så nöjd med mig själv när onsdagen och torsdagen är över :)

När jobbdagen var över åkte jag till Friskis&Svettis och hoppades på att ett dubbelpass kunde få mig på banan igen. Det var skönt att få röra på sig och framför allt träffa Sandra och Frida igen :) Så några endorfiner fick jag allt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: