Tisdagen den 30 juli.

Även denna dagen har fortsatt i samma positiva anda. Enda skillnaden var väl att det var mycket gråare och kyligare ute, jämfört med igår. Men annars tycker jag att dagen på jobbet var detsamma! Arbetsuppgifterna var lite mer idag, men fortfarande otroligt lugnt.. Fick in en order till Ryssland precis innan jag slutade för dagen, den lär ta upp en del av morgondagen ;) Tur att jag har min partner in crime Sandra kvar på jobbet nu när Bella har semester. Dagarna går väldigt mycket fortare då :)

Något jag måste passa på att hylla, än en gång, är ju P3 dokumentär! Jag lyssnar på cirka två dokumentärer per dag. Igår lyssnade jag på diskotekbranden i Göteborg och hedersmord Fadime. Idag blev det om en svensk som satt i fängelse i Bolivia för narkotikainnehav samt om en svensk som satt oskyldigt dömd i 8 år i Sverige. Galet intressant!

För er som inte riktigt vet vad P3 dokumentär är så är det ett radioprogram med massa intressanta ämnen. De intervjuar offer, anhöriga, poliser och andra inblandade. Som sagt, otroligt intressant!!

Nu ikväll har det varit otroligt lugnt. Var väldigt trött när jag kom hem så jag la mig en stund i sängen och kollade på forbollsfilmen Goal. Men åskan gjorde att jag var tvungen att stänga av.. Nu ligger jag här i soffan efter att ha lagat en supergod omelett med tomat, fetaost och babyspenat. Såg ut som fan, men väldigt god! Nu är klockan 20:00 och det innebär Allsång på Skansen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: