Firmafest!!

Jag är verkligen världens sämsta på att hålla mig nykter en hel helg. I hela veckan har min stackars kropp ropat i panik efter en kritvit helg, och vad gör jag? Jo, dränker min lilla lever i ännu mer alkohol. Bra där!

Men som Bella sa för att stilla mitt dåliga samvete; "man måste trappa ner lite försiktigt, och inte bara sluta helt."
Efter att ha festat rejält 2 dagar i rad i tre veckor i rad så kan det kanske vara bra att trappa ner med alkohol en dag denna helgen och ingen dag nästa helg istället ;) Haha!

Skit samma! Det ska bli dökul ikväll! Firmafest med gänget från Eco-Boråstapeter kan aldrig bli fel. Det ryktas även om musikquiz, och jag älskar musikquiz! Så det kommer att bli en kanonbra kväll :)

Nu ska jag, Mikaela och Annika dra till Vinci och dricka Mojito för att sedan kila vidare hem till Pontus på förfest innan vi drar vidare till självaste festen på Almenäs! :) Ha en toppenbra fredagskväll allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: