Lördagen den 29 juni.

Nu börjar årets första sommarmånad att lida mot sitt slut. Helt ofattbart att det är juli på måndag! Men sorgligt nog har jag redan gått in mot höst. Jag får påminna mig själv om att sommaren knappt dragit igång för de flesta, medan jag har gjort det mesta av mina sommarplaner (Summerburst x 2 samt midsommar). Men det är skönt att bli påmind om att det inte är höst än på länge! :)

Igår var det som sagt firmafest! Eller sommarfest, som vi kallar det :) Jag, Mikaela och Annika åkte hem till Mikaela efter jobbet och duschade och fixade iordning oss innan vi mötte upp Nina på Vinci och drack hallonmojito. Jag och Mikaela gick sedan vidare hem till Pontus där vi var ett litet gäng som drack och spelade spelet "Med andra ord." Superkul och väldigt hysteriskt ;) Haha!

När klockan närmade sig 18:30 tog vi taxi till Almenäs där festen hölls. Där var det bra drag från början till slut! Så himla roligt hade jag. Vi åt grillbuffé, hade musikquiz och dansade tills fötterna blödde. Ville väl inte riktigt åka hem när skjutsen hämtade oss som planerat runt 23:00-tiden, men min kropp tackar mig för det idag :)

Idag har jag faktiskt inte legat död i soffan, som jag annars brukar göra dagen efter. Jag har hjälpt mamma med storstädning i huset och nu sitter vi alla placerade i soffan och kollar reprisen av Allsång på Skansen :) Det är så mycket sommar över det programmet!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: