En bakfull stackare.

Det är en sliten Johanna som uppdaterar er idag. Slumrade till en stund i soffan när jag kom hem från Varberg och när jag såg på klockan att den snart var 19:00 fick jag en chock. Vart tog denna dagen vägen?

Har haft världens bästa påskhelg och har skrattat så jag fått ont i magen! I torsdags var det pizzaslize och mys hos grannarna, i fredags var det ankrace och grillkväll och igår vad det påskafton och utgång i underbara Varberg!

Jag, Frida och Lisa tog bilen ner runt 12:00-tiden. När vi hade tröttnat på att gå i affärer så satte vi oss på Harry's och käkade lunch. Än en gång fick deras stora och goda hamburgare mätta min mage :) När vi var mätta och belåtna checkade vi in på fästningens vandrarhem. Rekommenderar det varmt! Toppenbra läge och fräscha rum.

Hur som helst, vi fixade iordning oss och förfestade tillsammans innan vi drog vidare till Societen och dansade och träffade massa roligt folk :)
Idag har vi varit tre bakfulla stackare. Käkat frukost på hamnpaviljongen innan vi vågade sätta oss i bilen och åka hemåt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: