En fullspäckad dag!!

Vilken fantastiskt bra start på denna påskhelgen jag har fått, och bättre blir det! Är så himla lyckligt lottad över familj och vänner :)

Jag ber om ursäkt för en sen uppdatering! Jag nämnde i och för sig redan igår att det skulle bli en fullspäckad dag idag, men jag trodde faktiskt inte att den skulle bli så sen ;)

Dagen började klockan 10:00 med en runda tillsammans med Frida Svedberg runt Sandsjön, en sträcka som motsvarar ungefär 8,5 kilometer :) Skön start på dagen!
Sedan var det dags för dusch och förberedelser inför ikväll med bordsdukning osv.. Klockan blev snabbt 15:00 och då gick vi alla upp mot byn och kollade på ankracet. Det var så satans kallt så vi blev inte särskilt långvariga!

Klockan 19:00 kom det 6 stycken tjejer hem till mig och vi grillade, drack vin och hade en otroligt trevlig kväll! Älskar sådana här lättsamma kvällar :) När klockan närmade sig 22:00 så anslöt även Erik, brorsan och några killkompisar till dem.

Nu är klockan snart 01:00 och jag har vinkat alla hejdå och röjt in och ur all disk i diskmaskinen. Redig tjej!
Morgondagen lär bli lika fullspäckad den, så nu är det dags för mig att sova :) Godnatt allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: