Påskafton, nu kör vi!

Klockan är 11:00 och om en timme ska jag befinna mig i Kinna och hämta upp mina vänner Frida och Lisa. Men jag sitter här i soffan och har inte ens börjat med packningen (!) Vi ska spendera dagen och natten i Varberg och fira in påsken med dans och vin. Har varit övertaggad hela veckan och känner på mig att denna kvällen kommer bli så jävla bra!!!! :)

Nu på dagen ska vi gå på stan och jag ska försöka att inte bränna allt för mycket pengar ;) En lunch i solen får det också bli! Sedan blir det förfest på vårt rum som vi hyr på Varbergs fästning vandrarhem, för att sedan inta Societen!

Nu hinner jag inte underhålla er längre, för jag har en väska som måste packas!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: