Torsdagen den 30 maj.

Oj, vad varmt det har varit idag!! Men Frida sa att man inte får gnälla på värmen, så jag ska inte göra det ;) Jag kan ju i alla fall säga att jag nästan brann ihjäl på Viskans uteservering tidigare idag, haha!

Det har varit en väldigt bra dag idag! Klockan 10:00 mötte jag upp Frida i Kinna och åkte mot Borås. Första stoppet blev på Nelly Outlet på Åhaga. Fanns en del, men jag köpte ingenting :) Sedan blev det en vända på stan. Två snabba besök på H&M och Gina tricot, men varken jag eller Frida gillar att fönstershoppa så vi tröttnade snabbt!
Istället satte vi oss på Viskans uteservering och åt deras supergoda caesarsallad!

Nu ikväll har min morbror och kusin vart på besök för lite förtidigt student- och examensfirande! Väldigt trevligt :)
När klockan blev 21:00 drog jag och Frida (Svedberg) ut på en uppfriskande PW. Fortfarande lika varmt och skönt ute :)

Oj! Höll på att glömma!
Brorsan hade ju bal igår.. Han var så himla fin! Det var en stolt storasyster som stod och tog massa kort :) Världens finaste lillebror!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: