Nu är jag redo!!

Har aldrig varit så redo att inta huvudstaden som jag är nu. Har inte haft en lugn stund på hela dagen och kvällen, förrän nu. Tur att jag hade ställt in mig på en stressad eftermiddag och kväll efter jobbet :)
Men som sagt, nu är jag 110% redo att åka till mitt underbara Stockholm! Världens bästa stad! :) Yeeeey!

Klockan 16:30 hade jag en tid hos frisören för att bli av med min fruktansvärda utväxt, så jag smet från jobbet 10 minuter tidigare. Besöket tog 1,5 timme och innan jag åkte till MM för veckohandlingen drog jag till Solhörnan och solade i ytterligare en kvart. Blev faktiskt förvånad över att jag fick lite färg för en gångs skull, det hör inte till vanligheterna annars :) Härligt!

Jag var hemma igen i Torestorp strax efter 19:00. Slängde snabbt in varorna i kyl och frys, åt mat, packade väskan, rakade benen, målade naglarna, nu sitter jag här framför tv:n och uppdaterar bloggen och pustar ut lite.

Det hände dessutom en otroligt rolig grej på jobbet idag! *trumvirvel!*
... jag flyttade in på mitt nybyggda kontor!!!! :D
Det har varit snickare, elektriker och inredare hos oss i flera veckor nu för att riva väggar, bygga väggar, måla, lägga in matta, etc. och nu är allt äntligen färdigt! :) Så glad och lycklig över det!
Nu är det upp till mig att göra det lite hemtrevligt därinne :) Ska köpa några tavlor och annat roligt. Har ni några idéer? :)

Nu ska jag kika igenom packningen en gång till innan jag säger godnatt.
Ska försöka uppdatera bloggen när vi sitter på tåget mot Stockholm imorgon.
 
Mitt alldeles egna kontor! :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: