Turn off your brain and turn on your heart!

Hej på er!

Jag lovade ju er en uppdatering idag på tåget, och här kommer en! Fast från 300-bussen istället som ska ta oss in till Göteborg :) Kände att det var lika bra att ta tag i bloggningen nu med detsamma, för man vet aldrig när vinflaskan skruvas upp och då är bloggen inte prio nummer ett, om jag ska vara helt ärlig ;) Haha!
Men ja, nu äntligen är vi påväg!!! Kan inte förstå vart dessa 66 dagar har tagit vägen sedan vi bokade biljetterna till Lights. Sjukt hur fort tiden går. Men vi klagar absolut inte :)

Jag slutade jobbet klockan 13:00 idag, så dagen gick smärtfritt förbi. Hade som vanligt på fredagar ett produktionsmöte klockan 09:00 och efter det piffade jag upp lite på kontoret. Med betoning på lite ;) En tavla med DIF-loggan och texten ”SM-guld 2005” kom upp på väggen och dataskrivbordet fick en härlig bild på mina favoritkillar i Swedish House Mafia. Den där tavlan var dock inte så jättepopulär bland alla IFK:are och elfsborgare här på kontoret, men man måste ju visa på vilken sida man står, trots att det var några år sedan Djurgården vann SM-guld ;) Haha!

Hur som helst, vi rullar in på Stockholm centralstation strax efter 19:00 ikväll och då checkar vi in på vårt hotell Scandic Park som ligger vid Humlegården. Perfekt läge! :) Byter om, fräschar till oss och sätter igång med förfestandet!
Ingen mjukstart här inte. Det är ju inte varje dag man är i Stockholm ;) Haha! Vart kvällen slutar återstår att se. Vi är uppskrivna på listan på Whiteroom, och från tidigare erfarenheter där så blir man inte besviken på det stället :) Men som man säger, natten är ung!!

Om vi inte hörs mer imorgon så önskar jag er en härlig helg!!
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: