Bakfull och jävlig.

Vilken fruktansvärd förmiddag jag har haft idag. Jag trodde ett tag där att jag inte skulle överleva denna dagen. Bakfyllan från helvetet har jag krigat mot idag, och det verkar som att jag vann.

Vaknade på Sandras soffa strax innan klockan 09:30. Tanken var att vi skulle åka till Halmstad och se matchen mellan HBK-DIF, men så blev det ju tyvärr inte.. Min bakfylla satte stopp för alla dagens planer, och det är såklart väldigt tråkigt. Extra tråkigt att Djurgården dessutom vann med 4 mål mot ett. Alltid kul med 3 poäng såklart, men hade varit ännu roligare att få vara på plats och uppleva vinsten och alla mål :)

Igår var det ju dags för födelsedagsfirande! Vi anlände till Mikaelas lägenhet klockan 18:00 där bjöd hon på välkomnstdrinkar, god mat och lättsamma lekar :) Klockan 22:00 gick vi vidare ner till Viskan där det var trubadur. Kvällen avslutades sedan med dans på Grand.
En väldigt bra kväll med härliga tjejer :)
 
I bilen påväg mot Borås! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: