Måndagen den 30 september.

Sista dagen i september månad är nu här, och snart är hösten verkligen ett faktum. I början på september låg jag ute i solen och svettades, men det lär jag ju knappast kunna göra nu i oktober. För min del får tiden gärna ticka på, för igår bokade jag och Frida en weekend i Stockholm :) Alltid kul att ha något att se fram emot!

Lördagen den 30 november är det dags för ännu en house-festival i Stockholm på Tele2 Arena, och sådant missar inte vi! Men istället för att åka upp på lördagsmorgon som vi brukar göra när vi ska på konserter i Stockholm, så åker vi upp på fredagen efter jobbet :) Så det ska verkligen bli superkul! Extra roligt blir det när det är massa andra känningar som ska dit också. Kommer bli en mycket rolig och fartfylld helg!

Idag var det dags för jobb efter en rolig helg. Dagen på jobbet gick i rasande fart. Jag förstår dock inte hur jag någonsin kommer kunna lära mig alla tusentals artikelnummer och dess undantag. Men jag hoppas att det kommer med tiden :) Just nu tar det väldigt lång tid att lägga in en order, haha!
Efter jobbet gjorde jag en snabb mellanlandning hemma innan jag och pappa åkte till Friskis & Svettis och körde veckans första pass.
90 minuter cirkelgym/intervall spinning stod på schemat, och det var riktigt härligt att få röra på sig igen efter en fruktansvärt onyttig vecka!!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: