..tillbaka igen!

Nu är jag här igen :) Läste ni listan jag publicerade för en liten stund sedan? Hade en ganska rolig stund när jag kollade igenom de gamla bilderna som jag skulle använda mig av, haha! Hur fan såg man ut egentligen? ;) Haha! 
 
Hur som helst, nu ligger jag helt utslagen i soffan igen.. Jag orkade verkligen inte ta tag i storstädningen, utan gjorde bara en ytlig städning och en uppfräschning på badrummet. Det får räcka! :) 
Jag vet inte riktigt vad det är med mig, både igår och idag har jag drabbats av ett fruktansvärt illamående på kvällen och en liten stund på morgonen. Jävligt obehagligt! Tror dock att det beror på mina proteinshakes jag dricker efter träningen.. Min kropp brukar reagera på sådana drycker, så jag bara väntade på att det skulle slå till förr eller senare. Får ta ett upphåll från dem helt enkelt och hoppas att det går över :) 
 
Annars då?
Arbetsdagen gick smärtfritt förbi och innan jag anlände hem till lägenheten var jag en snabbis på mammas jobb samt ett stopp på ICA City. När jag kom hem svirade jag om till träningskläderna och drog till Kypegården och sprang 5 kilometer. Tanken var att jag skulle ge mig på milen, men min kropp protesterade.. Det får bli en annan gång, kanske ;) Haha!
 
Jag skrev ju i fredags om min skoshopping, men glömde visa vad jag köpte!
Dessa godingar fick jag med mig hem för under 400kr, supernöjd! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: