Tisdagen den 30 december.

Nu är det inte många dagar kvar på detta året. Oj, så fort det har gått! Har ni läst min lilla årsresumé som jag publicerade här i förrgår? :) Jag gör alltid en sådan lista de sista dagarna på året, och tycker det är lika kul varje gång att se tillbaka och läsa :) Och även läsa andra som skriver sådana listor! Tipsa gärna om ni har en sådan på eran blogg, haha! :) 

Jag sitter här i soffan. Nyduschad och härlig! Tidigare ikväll tog jag mig i kragen och drog till Nordic Wellness och körde ett dubbelpass med Mikaela. Först CxWorx och sedan spinning puls. Det är läskigt hur fort man kommer ur form.. Herregud så svag kroppen är nu och konditionen är ju som bortblåst! Så tråkigt! Men nu jävlar, nu ska formen tillbaka! Imorgon klockan 10:00 är det dags för ännu ett pass :) Heja, heja!
 
Förutom kvällens träning så har dagen varit ganska händelslös för min del. Pappa var med mig uppe och handlade inför morgondagens varmrätt och sedan skjustade han mig tillbaka till Borås. När jag kom hem till lägenheten la jag mig i soffan och kollade på en film. If I stay hette den, en väldigt fin film som jag varmt rekommenderar :) 
 
Nu väntar jag på att killen ska komma och sällskapa mig kvällens sista timmar. Han åker till Uppsala tidigt imorgon och jag åker till Göteborg med tjejerna och firar in det nya året, så jag får min nyårskyss några timmar tidigare. Inte så dumt det heller ;) Haha!
 
Mitt nya linne som jag köpte för ett par dagar sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: