Fredagen den 27 juni.

Gårkvällens firmafest märktes tydligt av på kontoret idag ;) Haha! Såpass tydligt att vi slutade för dagen 2 timmar tidigare än vanligt på fredagar. Jag tackade dock mig själv när klockan ringde imorse över att jag valde att vara nykter. Mitt mest hälsosamma beslut jag tagit på väldigt länge!

Dock en nykter kväll så lyckades jag på något sätt ändå hamna på efterfesten och somnade gott i lägenheten klockan 01:30. Tröttheten när klockan ringde 5 timmar senare skojade man inte bort. Vanligtvis brukar jag gå och lägga mig runt 22:00-tiden ;) Herregud, så trött jag har varit idag! Men det får det vara värt :)

Som sagt, firmafest igår!
Efter jobbet gjorde jag en mellanlandning i Torestorp för dusch och fix. Åkte sedan upp till Lyddegård i Kinna där mina kollegor från kontoret förfestade. När klockan närmade sig 19:00 åkte vi vidare till Gästhuset och mötte upp resten av företaget för en trerätters middag :) Så gott!
Jag åt chevré chaud till förrätt, grillad fläskfiléspett med klyftpotatis och bearnaisesås till varmrätt samt en New york cheesecake till efterrätt. Gudomligt gott! :)
 
Ikväll spenderar jag kvällen hemma i Torestorp tillsammans med pappa. Varken mamma eller Viktor är hemma :) Vi ska äta pizza och massvis med chips och godis. Tror dessutom att det börjar ett nytt frågesport-program på tv:n ikväll, och jag fullkomligt älskar sådana program! :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: