Måndagen den 30 juni.

Gud.. Jag kan verkligen inte förstå att det är den sista juni idag och att vi går in i juli imorgon (?!) Herregud.. Juli är ju verkligen årets 110% riktiga sommarmånad tycker jag, och jag hoppas att vädret visar detsamma snart :)

Idag har det varit fullt upp från morgon tills kväll. Trots efterfesten till klockan 05:00 i lördags så gick arbetsdagen smärtfritt förbi. Måndagar efter en rejäl festhelg brukar annars vara rena helvetet ;) Och påtal om lördagen.. Såg precis att jag brände över 1000 kronor den kvällen.. Alltså, den ångesten! Jag bränner aldrig så mycket pengar en utekväll. Det svider så in i helvete! :( Tur att det var en jävligt rolig utekväll i alla fall, annars hade det nog svidit desto mer..

Jaja, ingen idé att gräma sig för det. Efter jobbet körde mamma upp mig till Borås. Min bil stod ju kvar i Borås sedan helgen. Efter ett snabbt ärende på H&M drog jag ut på en väldigt välbehövlig springrunda på Kypegården. Har känt mig så spritfet och äcklig hela dagen idag, så en springrunda var otroligt härlig! :) Löpsteget var faktiskt oväntat lätt om jag ska vara ärlig. Hade verkligen ställt in mig på att det skulle gå tungt och att jag skulle få blodsmak i munnen direkt, men icke! :) 
 
Nu ligger jag här i soffan. Nyduschad och mätt och kollar på mäklarprogrammet Million Dollar Listning New York. Ett väldigt bra och lättsamt program :) Ska kolla klart detta och sedan sätta på ett par avsnitt The Big Bang Theory innan läggdags. Fick dessutom med mig tre matlådor av mamma och pappa, och det känns så skönt att slippa tänka på att laga matlådor denna veckan! Får väl slänga ihop en sallad eller något lätt på fredag bara :) Lyxigt!
 
Jag har kollat väldigt lite på fotbolls-VM, men ändå slår mitt hjärta lite extra för Frankrike i detta mästerskapet.
Idag vann dem mot Nigeria, så därför langar jag en bild på min nya favoritälskling Oliver Giroud :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: