Söndagen den 29 juni.

Jag uppdaterar från brorsans iPad nu, så detta kan bli lite hur som helst känner jag ;) Väldigt ovant I alla fall!
 
Jag ber om ursäkt för den uteblivna bloggningen igår, men som jag brukar säga.. Livet kom i vägen, igen! Hade verkligen en så rolig kväll igår :) En väldigt spontan kväll faktiskt, men dem brukar ju oftast bli de bästa! Och igår var inget undantag. 
 
På dagen åkte jag till Knalleland och bättrade på basgarderoben inne på H&M. Det är aldrig roligt att köpa basplagg, men väldigt nödvändigt :) En ny bikini fick jag också fyndat på rean! Känns roligt att ha en ny nu när vi åker till Grekland om några veckor :) 
 
Sedan åkte jag hemåt och gjorde iordning mig för kvällens bravader. På kvällens schema skulle jag och några tjejkompisar ut och äta i Göteborg. Mimmi plockade upp mig strax innan 15:00 och timmen senare mötte vi upp Ellen, Linnéa och Amanda :) Vi satte oss på Avalons uteservering och drack varsin drink innan vi gick vidare till hamburgarehaket Butcher's market. Hade aldrig hört talas om det stället tidigare, men det var otroligt gott! Gå dit om ni vill äta goda hamburgare :) 
 
Sedan vinkade vi av Mimmi och Linnéa, och resten av oss gick hem till Amandas lägenhet och drack ännu mer vin. När vi hade delat en bag in box blev jag och Ellen danssugna, så vi drog till Yaki da :) Hade så jävla roligt! Sedan lyckades vi på något sätt hamna på efterfest hos en gammal klasskompis till mig. Klockan var 05:00 när jag och Ellen slirade in i hennes lägenhet ;) Älskar sådana oplanerade kvällar! 
 
Idag hann jag ta en fika med Julia innan jag lämnade Göteborg för Torestorp, och här spenderar jag kvällen och natten :) Älskar att vara här! Vi har ätit lasagne och nu ska jag och mamma titta på en film eller två :) 
Höll på att glömma! Jag fyndade världens finaste jacka inne på Lindex idag :) En vit bomberjacka. Lite kul med något annat än bara skinnjacka nu i sommar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: