Fredagen den 28 november.

Jag hinner verkligen inte uppdatera med något vettigt inlägg idag. Livet kommer i vägen, men nu sitter jag i bilen påväg till Göteborg och då passar jag på med en snabbis. Så att säga :)

Idag var det dags för dag två på vår sälj- och ledarskapsutbildning och det var väldigt givande! Man är lite full i huvudet nu, men jag tror att man får användning av det när man får smällt allt :) 

Jag var hemma i Borås igen strax efter 17:00 och då var det bara att slänga sig i duschen och fräscha till sig på nytt. Det är dags att fira Amanda som snart fyller år! Ska bli kul att få träffa tjejerna igen :) 

Ha en härlig fredagskväll! 

Jag har skaffat mig en selfie-stick! Huuuur kul som helst ju! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: