Lördagen den 29 november.

Att jag fortfarande lever är ett under.. Är så jävla bakfull att jag knappt vet vart jag ska ta vägen, och klockan är över 20:00 (!!) Är det ens tillåtet att vara bakfull vid den tiden? Usch och fy! Aldrig mer! ;) 

Såhär dåligt har jag dock inte mått hela dagen.. Och tur är väl det! Jag sov i Göteborg inatt och klockan ringde och väckte oss klockan 08:00. Drygt 4 timmars sömn. Från klockan 10:00 och 6 timmar framåt spenderades i Arenahallen i Skene. Det har varit fotbollscup där idag. Jag var DJ och killen var speaker :) Riktigt kul faktiskt!

Klockan 16:00 slog bakfyllan till som en käftsmäll och jag tvingades åka hem. Tack för den! Nu ligger jag inne på flickrummet hemma i Torestorp och tänkte kolla ikapp några avsnitt Paradise Hotel. 

När bästis tweetar detta. 
Jag är så jävla tok-kär!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: