Fredagen den 31 oktober.

Herregud vilken fredag det har varit hittills! Började dagen med att fakturera fel kund på över 100 000 kronor. Inget superkul sätt att starta arbetsdagen på ;) Haha! Men det var bara att sätta igång med att göra internfakturor, ny order, ny följesedel, ny faktura, etc. Men det löste sig till slut, och ingen skada skedd :) Den första timmen gick därför väldigt fort, och klockan 09:00 var det dags för produktionsmöte. Sedan har dagen gått i ett. Första gången jag kollade på klockan så var det 20 minuter kvar tills vi skulle sluta. Så ja, min fredag har gått blixtfort!

Nu är jag i alla fall hemma igen! Efter jobbet gjorde jag några snabba ärenden i Kinna. Ett besök på Apoteket och ett på Systembolaget. Så nu är jag helt redo för fest imorgon ;) Haha!
Jag ska alldeles strax sticka in till duschen och fixa iordning mig. Ikväll är det middag hemma i Torestorp som gäller! Det är nämligen dags att presentera snubben för familjen! Så vi får väl se hur detta går ;) Haha! Jag är ju dock mer nervös än vad han är.. Men det ska nog gå vägen :)

Slut med lathetsfasonerna, dags att sätta igång! Så jävla härligt med fredag förresten!!!
Ha en fin fredagskväll! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: