Torsdagen den 30 oktober.

Ännu en vecka börjar lida mot sitt slut, och snart är vi inne i november. Läskigt så fort det går! Jag sitter här i soffan och hade tänkt att kolla ikapp lite repriser som jag missat i helgen. Det är fullt upp hela tiden numera, så alla tv-program som jag gillar missar jag. Gårdagens Grey's anatomy till exempel ;) Haha! 
 
Arbetsdagen idag har känts väldigt lång, även fast jag har haft fullt upp hela dagen. Fick ett väldigt roligt besked strax innan jag skulle sluta för dagen, nämligen att våra avvikelser blivit godkända och Filtex får ha kvar sina ISO-certifikat! :) Hela revisionen har legat som en tung sten på mina axlar, och det känns så otroligt skönt att ha blivit godkänd. Nu kan jag släppa det helt tills nästa år ;) Haha! 
 
Efter jobbet hade jag velat gå på spinning. Men min förkylning vägrar ge med sig, så jag fick snällt avboka. Spinning kanske inte är den ultimata träningen om man är förkyld, däremot funderar jag på att gå på CxWorx imorgon istället. Får se hur kroppen känns :) 
 
Istället har jag haft en riktig fixar-kväll här hos mig. Jag har bytt sängkläder, rensat i garderoben, förberett lite inför lördagens maskerad, diskat, duschat, rakat benen och påbörjade (igen) med att bygga ihop mitt sängbord. Denna gången kom jag så långt att jag tog ur alla delar ur kartongen, men la snabbt tillbaka allt igen ;) Haha! En annan gång säg!
 
Nu ska jag sätta igång med några missade repriser och sedan krypa till sängs. Ser verkligen fram emot att få lägga mig nydsuchad i nya lakan :) Finns det någon härligare känsla? 
 
Bilder från gårdagens lyckade after work. Middag på The Barn och slutligen drinkar på Loulou.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: