Lördagen den 27 september.

Japp, en lugn helg var verkligen vad jag behövde denna veckan! Det har varit fullspäckade helger nu de senaste, och det tar på energin till slut ;) Haha!

Jag kom hem från Göteborg för inte så längesen. Det har varit en lättsam dag med bland annat damfotboll på Johanneberg på förmiddagen. Iskallt var det! Men ibland får man bita ihop och ställa upp ;) Ja, jag var åskådare och ingenting annat, haha!
Sedan dess har jag hunnit med att ta en dusch, städa upp och dammsuga i lägenheten och betalat mina räkningar. Sådana där tråkigheter som måste göras ;)

Och påtal om tråkigheter! Jag tror att jag har lyckats åka på någon typ av infektion i ögonen! Fruktansvärt obehagligt. Kunde knappt sova inatt på grund av smärtan och när jag vaknade imorse så var dem helt variga. Mm, så härligt! Så hela dagen idag har jag varit tvungen att gå utan linser, vilket resulterar i att jag i princip är halvblind. Ögonen börjar dock bli lite bättre, men är fortfarande väldigt röda och irriterande. Tror att lite för gamla linser är boven i dramat. Så jag har bara mig själv att skylla ;) Haha!

Kvällen ser ut att bli lugn här hemma i Borås. Ska försöka streama Arsenal som spelar mot Tottenham om en halvtimme :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: