Måndagen den 29 september.

Jag kom alldeles nyss hem från Göteborg, därav den sena uppdateringen. Mitt älskade Djurgården intog stan, och då gör jag detsamma :) Jag åkte in direkt efter jobbet, mötte upp Ellen på arenan och efter en snabb hamburgarmiddag på Max så intog vi våra platser. Första raden allra längst fram. Kunde väl knappast bli bättre :)

Eller ja, resultatet hade ju kunnat bli betydligt bättre.. Så jävla tråkigt att inte få med sig 3 poäng hem ikväll!
Men bortsett från den tunga förlusten så var kvällen mycket trevlig! :) Nu ser jag dock ännu mer fram emot när Djurgården intar Borås och Borås arena i slutet av oktober.

Arbetsdagen gick även den smärtfritt förbi. Jag hade faktiskt en gnutta måndagsångest imorse när klockan ringde. Var liksom inte alls sugen på en ny arbetsvecka. Men den ångesten försvann lika fort igen :) Har fått lära mig lite nytt på kontoret idag, nämligen lite ekonomi! Närmare bestämt leverantörsreskontra. Vår ekonomiansvariga åker snart på semester i över en månad, och då hoppar jag in som stand in ;) Jag och siffror går ju inte riktigt hand i hand, men vi får hoppas att jag inte lyckas köra företaget helt i botten under tiden, haha!
 
Nu tickar klockan på och jag ska inta sängen :) Godnatt allesammans!
 
Alltid oavsett. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: