Söndagen den 28 september.

Helgen börjar lida mot sitt slut och jag har haft en väldigt bra helg. En lugn, men bra. Nästa helg är jag dock redo att snöra på mig klackskorna och inta dansgolvet igen ;) Men det kan vi ju ta då ;) Haha!

Igår blev det filmtittande hos mig. Vi kollade på Yrrol och Paranormal activity. Alltså, Yrrol! Vilken jävla film! Trots att ha sett den filmen säkert 10 gånger så skrattade jag så jag grät. Hysteriskt rolig! 

Idag var jag bjuden på lite födelsedagsfirande hos Mikaela! Hon hade styrt upp lite kafferep med sju sorters kakor och tjejsnack :) Mycket trevligt! 

Kvällen spenderas i tv-soffan här hemma i Borås. Paradise Hotel-maraton, pizza och naturgodis. Älskar att ha egentid :) Söndagar är den heligaste av alla dagar. Söndagar och fredagar ;) Haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: