Söndagen den 30 augusti.

Jag befinner mig i skrivande stund på Borås arena. Det börjar mer eller mindre bli en vana såhär på söndagarna ;) Haha! Andra halvlek blåstes precis igång och då är det ett perfekt tillfälle att uppdatera lilla bloggen. Den första halvleken spenderade jag genom att kolla på en dokumentär om Beyoncé på Peters mobil, haha! Pappa kommer bli så besviken på mig när han läser det här ;) Haha! 
Men Peter är nöjd, för ju mer distraherad jag är av annat, desto mindre stör jag honom, haha! 

Hur som helst, det har varit en väldigt lugn söndag idag. Jag vaknade redan klockan 08:00 och kunde inte somna om. Men jag lät Peter sova ut idag, så jag tog en dusch, diskade och läste innan jag väckte honom 3 timmar senare :)

Vid 13:00 hoppade vi på bussen mot Kinna, hämtade min parkerade bil och körde vidare mot Borås. 
Även kvällen blir lugn. Kristallengalan är ju klockan 20:00, så den ska jag se :) Ska nog sticka ner till affären och köpa lite lösgodis också. Älskar söndagskvällar! :)

Nu är det 40 minuter kvar av matchen, och de minuterna tänker jag ge min fulla uppmärksamhet till fotbollen ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: