Mitt år 2015.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, gud ja! Bland annat så tog jag ett stort steg in i vuxenlivet och blev sambo :)
Höll du några av dina nyårslöften? Jag jobbar inte med nyårslöften.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, bland annat så fick Sara en söt liten son i våras :)
Dog någon som stod dig nära? Nej.
Vilka länder besökte du? Det blev några resor i år faktiskt :) Ett par vändor till Danmark (Köpenhamn) i mars och i juni, Frankrike (Paris) i april och en svårslagen resa med gänget till Spanien (Calella) i juli! 

Lagbild på stans skönaste gäng i Spanien!! ♥
 
Är det något du saknat år 2015 som du vill ha år 2016? Helt ärlig så är jag faktiskt helnöjd med vad 2015 erbjöd. Ett nytt jobb i en ny stad och en lägenhet tillsammans med killen jag håller kär. Så jag kan faktiskt inte komma på något som jag vill ha 2016 som inte 2015 kunde ge mig :)
Vilket datum från 2015 kommer du alltid att minnas? Hm, inget speciellt datum kanske. Men resan till Calella kommer förevigt vara oförglömligt. Där skaffade vi oss både vänner och minnen för livet :)
Vad var din största framgång 2015? Att jag blev uppringd och erbjuden ett jobb på Manpower! Och ett personligt rekord på Göteborgsvarvet :) 
Största misstaget? Tycker att jag har hållt mig på banan rätt bra i år faktiskt :) Inga större utsvängningar av misstag här!
Har du varit sjuk eller skadat dig? Frisk som en nötkärna!
Bästa köpet? Flygbiljetter till diverse resemål :) 
 
En romantisk weekend i Paris. ♥
 
Vad spenderade du mest pengar på? Mat, drinkar och nöjen.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2015? Lush life - Zara Larsson.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare, mycket gladare!
Vad önskar du att du gjort mer? Jag önskar att jag hade tränat mer. Jag mår så mycket bättre i en stark och hälsosam kropp. 
Vad önskar du att du gjort mindre? Tjafsat med min pojkvän, tror jag. Onödiga bråk och tjafs tar så mycket energi och det kommer aldrig något bra ut av det. Skärpning till nästa år! :)
Gjorde någonting dig riktigt glad? Åh, jag har haft så många fina stunder i år! Alla after work's på Yaki da, alla kvällar på Andra långgatan, alla spontana aktiviteter som vi styrde upp under arbetsdagen och som resulterade i bakfylla på jobbet dagen efter, mysiga hemmakvällar med Peter, resor, när jag fick nytt jobb, massvis!! ♥ Har verkligen haft ett så fint år!

En av alla underbara sommarkvällar i Göteborg!! 
 
Vilka konserter var du på? Jag har inte varit på en enda konsert i år (!!) Skandal.. Därför kompenserar jag upp det med flera konserter kommande år istället :) 
Hur tillbringade du julen? För första gången på 24 år så spenderades julen annorlunda (bortsett från resorna till Thailand). Jag och Peter firade tillsammans :) Först med hans familj i Kinna och sedan med min familj och släkt i Torestorp. En mycket fin julafton!
Favoritprogram på TV? Har inte följt så mycket TV, men Bron är mycket svårslagen! 
Största musikaliska upptäckten? Miriam Bryant har tagit över mina spellistor nu de senaste månaderna :) Wow, vilken kvinna! 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej, jag tror faktiskt inte det.
Blev du kär i år? Jag var kär redan när jag gick in i 2015, men blir nog lite mer kär för varje dag som går :)

Åh, vad jag tycker om dig! ♥

Vilken partykväll var 2015 års bästa? Jag har haft många bra kvällar i år, men jag tror att Andra långdagen i slutet på maj tar första pris! 
Hur firade du på din födelsedag? Jag blev firad i dagarna tre! På fredagen blev jag först uppvaktad av mina kollegor på jobbet och på kvällen firades jag av familj och släkt hemma i Torestorp. På lördagen blev jag firad av vänner med utgång på Lou Lou i Göteborg. På söndagen blev jag först bjuden på brunch av Peter och på kvällen gick vi på bio :)
Vad fick dig att må bra? Peter, mina vänner och min familj. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: