Onsdagen den 30 december.

Det är en trött tjej som uppdaterar er ikväll!
 
Jag hade på något sätt lyckats vända på dygnet under min julledighet och nu när jag börjat jobba igen denna veckan så har jag inte kunnat vända tillbaks detta.. Har somnat supersent, sovit dåligt på nättena och vaknat när klockan ringer runt 06:00 varje morgon. Som tur är så har det inte märkts av på jobbet, däremot slog tröttheten deluxe till som en smäll på käften nu ikväll. Totaldäckade i tv-soffan när Peter var iväg och köpte mat och visste varken tid eller rum när han var tillbaka igen en halvtimme senare. Konstigt det där, haha! :)
Med det sagt så funderar jag på att försöka gå till sängs tidigt idag så att jag är mänsklig när klockan ringer ännu tidigare än vanligt imorgon. Ingen sovmorgon här inte, trots en ledig dag ;) Haha!
 
Men vad gör det?! Morgondagens tidiga timme beror på att vi ska hinna med flygbussen till Landvetter och sedan hoppar vi på ett plan till vår vackra huvudstad!! :) Innan läggdags igår spontanbokade vi nämligen en snabbvisit till Stockholm där vi ska skåla in det nya året! Nyårsplanerna vart oplanerade in i det sista och ingen av oss var supersugna på att styra upp någonting, så därför fick vi den geniala idéen att åka till Stockholm :) Ska bli så himla roligt!
 
Planet lyfter klockan 07:00 och vi stannar i två nätter! En tjejkompis till Peter har fixat hotell åt oss mitt i smeten :) Kommer bli så himla mysigt! 
Nu ska jag ta tag i packningen och sedan försöka få mig själv i säng i någorlunda bra tid ;) Ha en fortsatt fin kväll!
 
Live från tv-soffan på De Geersgatan ;) Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: